Kérjük, ügyeiket telefonos egyeztetés során vagy e-mailben intézzék!

Tisztelt Ügyfelünk!
 
Az Ügyfeleink és Munkatársaink egészségének megőrzése érdekében kérjük, hogy a koronavírus terjedésének megelőzésére hozott, az egész országra vonatkozó ajánlásokat és rendelkezéseket betartani szíveskedjen!


A megelőzés érdekében kérjük, hogy a személyes ügyfélkiszolgálás igénybevétele helyett, e-mailes, vagy telefonos úton történő megkeresések lehetőségével élni!
 
Az alábbi elérhetőségeken van lehetőség ügyintézésre:
 
HULLADÉKSZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS ÜGYEK:
 
Telefon: +36/94/314-575-ös telefonszámon
Konténerrendeléssel kapcsolatosan érdeklődni lehet munkanapokon a +36/94/501-960-as telefonszámon
E-mail: info@szomhull.hu
 
VÁROSÜZEMELTETÉSI IGAZGATÓSÁG:

Parkolással kapcsolatos ügyek:


bérletvásárlás, pótdíj befizetés: ügyfélkapun keresztül,
panaszbejelentés: e-mail: parkolas@szova.hu,
telefon: +36/94/339-889.

Bérleménykezelési Osztály ügyeinek intézése:
 
Telefon: Bérleményekkel kapcsolatos ügyintézés közvetlenül a Bérleménykezelő elérhetőségén, vagy a +36 (94) 312-775 -ös telefonszámon keresztül
E-mail: titkarsag@szova.hu, vagy berlemeny.ajanlat@szova.hu
 
Társasházkezelési Osztály ügyeinek intézése:
 
Telefon: közvetlenül a Társasházkezelő elérhetőségén, vagy a +36 (94) 314-040 mellék: 908 központi telefonszámon keresztül
E-mail: titkarsag@szova.hu

Hibabejelentés munkaidőben:
Hétfő – csütörtök: 7.00-15.45
Péntek: 7.00-13.00
+36 (94) 312-775

Hibabejelentés munkaidő után, hétvégén és ünnepnapokon (sürgős esetekben):
+36 (94) 452-005, valamint +36/70/8668-215

További elérhetőségeink
ITT olvashatók.
 
Együttműködését köszönjük!
 
SZOVA Nonprofit Zrt.