Munkatársakat keresünk

Bérleménykezelő:
Főbb feladatok: az önkormányzat, ill. társaságunk tulajdonában álló lakások, ill. nem lakás célú ingatlanok kezelése. Az ingatlanok rendeltetésszerű használatának, folyamatos jó műszaki állapotának és értékének megőrzése, fenntartása érdekében szükséges hibaelhárítási, karbantartási és felújítási munkálatok megszervezése, árajánlatok bekérése. Munkálatok megrendelése, nyomon követése és ellenőrzése. Bérlőkkel való folyamatos kapcsolattartás, szerződéskötések, megállapodások kezelése, bérlemény-ellenőrzések lefolytatása. Ügyfélszolgálati feladatok ellátása.
Elvárások: középfokú végzettség, szociális érzékenység, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel). Műszaki beállítottság, építőipari tapasztalat előnyt jelent.

Bérleménykezelési adminisztrátor:
Főbb feladatok: a bérleménykezelési osztály adminisztrációs tevékenységének segítése. Társasházi elszámolások feldolgozása, bérleményekkel kapcsolatos költségek, számlák feldolgozása, kezelése. Nyilvántartások készítése, bérlemény-ellenőrzési jegyzőkönyvek feldolgozása, rögzítése, egyéb adminisztrációs feladatok.
Elvárások: középfokú végzettség, precizitás, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel). Pénzügyi tapasztalat előnyt jelent.

Jelentkezni lehet a hr@szova.hu e-mail címen.