Társasházkezelőt keresünk

Tapasztalt, jó kedélyű csapatunkba keressük új kollégánkat társasházkezelő feladatkörre.

Főbb feladatai:
  •  társasházi törvény által előírt feladatok teljes körű ellátása,
  •  társasházak albetéteihez kapcsolódó operatív, napi ügyintézés;
  •  telefonos és személyes ügyfélfogadás;
  •  a társasházakat érintő javítási, felújítási, karbantartási munkák megszervezése tulajdonosi döntés alapján;
  •  kapcsolattartás a tulajdonosokkal, közműszolgáltatókkal, vállalkozókkal; vállalkozói szerződések előkészítése, banki ügyintézés;
  •  társasházi közgyűlések megszervezése, tulajdonosok tájékoztatása a társasház pénzügyi helyzetéről és lehetőségeiről;
  •  a társasházak működéséhez kapcsolódó elszámolások, költségvetések elkészítése.

Te vagy az ideális számunkra, ha:
  •  szereted a változatosságot, szeretsz emberekkel foglalkozni;
  •  proaktív vagy, nyitott, jó kommunikációs- és szervezőképességgel rendelkezel;
  •  jó színvonalú, felhasználói szintű informatikai ismeretekkel rendelkezel;
  •  önállóan tudsz dolgozni, nem jelent gondot összehangolni egyszerre több munkafolyamatot úgy, hogy közben figyelsz a határidők betartására;
  •  minimum középokú végzettséged van és nyitott vagy a szükséges tudás megszerzésére, tanulásra.

Előnyt jelent az ingatlankezelésben eltöltött gyakorlat vagy társasházkezelő végzettség.

Amit kínálunk:
  • segítőkész, együttműködő, támogató munkatársak,
  • modern munkakörnyezet,
  • önállóságot és szakmai fejlődést biztosító munkakör.
Jelentkezni és érdeklődni lehet a hr@szova.hu e-mail címen.