Ügyintézők, ügyfélfogadás, pénztári órák

Ügyfélfogadási idő

Az önkormányzati bérleményekkel összefüggő ügyek személyes intézése:

szerda: 8.00-12.00
csütörtök: 13.00-17.00  
péntek: 8.00-12.00  

Az ügyfélfogadás helye: Szombathely, Kőszegi utca 11.
 

 

Hibabejelentés

Az önkormányzati bérleményekben felmerülő azonnali beavatkozást igénylő hibák, illetőleg a bérbeadóra tartozó karbantartási munkák igénye az alábbiak szerint jelenthetők be:

  • Munkaidőben:
    hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 7.00- 12.20 és 12.40- 15.45
    péntek: 7.00-13.00  

    Helye. Szombathely, Kőszegi utca 11.
    Telefonszám: +36-20/392-5765.

  • Munkaidőn kívül, illetőleg a szabad- és munkaszüneti napokon kizárólag azonnali beavatkozást igénylő, sürgős esetben (pl. dugulás, csőrepedés, balesetveszély) áll a bérlők rendelkezésére.

Zöld szám

Az önkormányzati bérlakásban élők magatartásával, életvitelével kapcsolatos panaszok ingyenes, telefonos bejelentése éjjel-nappal: 06 80/205-207.

Tájékoztatjuk, hogy a bejelentő adatait minden esetben zártan kezeljük, azaz a bepanaszolt bérlő, illetve lakáshasználó a bejelentő személyéről nem szerez tudomást.


Ügyintézők

Németh Réka osztályvezető +36 94 900 460
Bognár Lívia adminisztrátor +36 94 900 470
Süle Zsuzsanna adminisztrátor +36 94 900 470
dr. Faragó Ilona jogász +36 94 522 950
Géczi József bérleménykezelő +36 94 900 474
Novák Gyula bérleménykezelő +36 94 900 472
Tendliné Dabasi Mónika bérleménykezelő +36 94 900 474
Németh Jánosné lakbérkönyvelő +36 94 900 471
Höbör Vivien lakbérkönyvelő +36 94 900 471
Németh Zoltán bérleménykezelő +36 94 900 472
Németh Eszter bérleménykezelő +36 94 900 473
Tóth Barbara hibafelvevő, nyilvántartó +36 20 392 5765
Horváth Zoltán bérleménykezelő +36 94 900 473
Mucsi Krisztina bérleménykezelő +36 94 900 472