Változás az ügyfélszolgálataink és a pénztár nyitvatartásában

Tisztelt Ügyfelünk!

Ügyfélszolgálati irodánk és pénztárunk
2020. november 9-től visszavonásig ZÁRVA TARTANAK a COVID-19 vírusveszély terjedésének lassítása érdekében.
 

Ezen időszakban ügyfélszolgálatot telefonos és elektronikus úton biztosítunk Tisztelt Ügyfeleink számára az alábbi elérhetőségeken:

HULLADÉKSZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS ÜGYEK:
 
- Telefon: kollégáink telefonon a lenti ügyfélfogadási időben érhetők el a +36 94 314 575-ös telefonszámon:

Hétfő: 8.00-12.00 és 13.00-15.00
Kedd: 8.00-12.00 és 13.00-15.00  
Szerda: 7.00-16.45, CSAK szerdán 16.45-19.00 között pedig a +36 20 392 5273-as telefonszámon
Csütörtök: 8.00-12.00 és 13.00-15.00
Péntek: 8.00-12.00

Többlethulladék elszállítására alkalmas, Szomhull emblémával ellátott fekete hulladékgyűjtő zsák igénylésére előzetes telefonos egyeztetés alapján van lehetőség.
 
Konténerrendeléssel kapcsolatosan érdeklődni lehet munkanapokon a +36-94/501-960-as telefonszámon
E-mail: info@szomhull.hu

VÁROSÜZEMELTETÉSI IGAZGATÓSÁG:
 
Bérleménykezelési Osztály ügyeinek intézése:
 
- Telefon: +36 94 501 951, hívható az alábbi időszakokban: hétfő: 8.00-12.00; szerda: 13.00-16.45; péntek: 8.00-12.00
- E-mail: berlemenykezeles@szova.hu
- Lakbérbefizetés bankszámlaszámra: a SZOVA Nonprofit Zrt. bankszámla száma: 11747006-20211226, (a közlemény rovatba írandó: számlán szereplő számla szám és/vagy törzsszám).
- Jogi ügyekben megkeresésüket az alábbi elektronikus elérhetőségen tehetik meg: farago.ilona@szova.hu.

 
Társasházkezelési Osztály ügyeinek intézése:
 
- Telefon: +36 94 501 954, hívható az alábbi időszakban: hétfő: 8.00-12.00; szerda: 13.00-16.45; péntek: 8.00-12.00
- E-mail: tarsashazkezeles@szova.hu
- Vízóra állás bejelentés: +36 94 522 960
- Hibabejelentés munkaidőben: +36 94 312 775
  Hétfő – csütörtök: 7.00-15.45
  Péntek: 7.00-13.00
  Hibabejelentés munkaidő utánhétvégén és ünnepnapokon (sürgős esetekben!): +36 94 452 005, valamint +36 70 8668 215
 
További elérhetőségeink megtalálhatók a szova.hu/telefonkonyv webcímen.
 
Az ügyek intézéséhez szükséges dokumentumokat kérjük a fenti e-mail címek valamelyikére megküldeni. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor a papír alapú dokumentum továbbítására lehetőség van az irodaházunk bejárati portálja előtti kamerával megfigyelt területen elhelyezett levélláda igénybevételével.
 
Az Ügyfeleink és Munkatársaink egészségének megőrzése érdekében kérjük, hogy a koronavírus terjedésének megelőzésére hozott, az egész országra vonatkozó ajánlásokat és rendelkezéseket betartani szíveskedjenek.
 
Együttműködését köszönjük!
 
SZOVA Nonprofit Zrt, Szomhull Nonprofit Kft.