Tisztelt Ügyfeleink!
A húsvéti ünnepre való tekintettel az alábbiak szerint változik telepeink nyitvatartása:
Hulladékudvar (Körmendi út): 2020. április 10-től április 13-ig ZÁRVA!
Hulladéklerakó telep (Erdei iskola út): 2020. április 10-től április 13-ig ZÁRVA!
Megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
Ügyfélszolgálati irodánk és pénztárunk 2020. március 17-től visszavonásig ZÁRVA TART a COVID-19 vírusveszély terjedésének lassítása érdekében, valamint, hogy megóvjuk ügyfeleink, munkavállalóink és hozzátartozóik egészségét.
Az alábbi elérhetőségeken van lehetőség ügyintézésre:
HULLADÉKSZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS ÜGYEK:
Telefon: +36/20/392-5273,
Konténerrendeléssel kapcsolatosan érdeklődni lehet munkanapokon a +36/94/501-960-as telefonszámon.
E-mail: info@szomhull.hu.
VÁROSÜZEMELTETÉSI IGAZGATÓSÁG:
Parkolással kapcsolatos ügyek:
Ügyfélkapu: www.szombathelyparkolas.hu.
A felületen keresztül lehetőség van előzetes regisztrációt követően pótdíjbefizetésre, parkolóbérlet vásárlásra is. Aki nem rendelkezik regisztrációval, az a bérletvásárlás gombra kattintva egy nyomtatvány és a szükséges iratok csatolásával megteheti. A regisztráció jóváhagyásáról e-mail visszaigazolást küldünk, melyet követően válik az ügyfélkapu használhatóvá.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket továbbá, hogy a chipkártyák feltöltése határozatlan ideig szünetel. Ezzel kapcsolatban további információ a lenti elérhetőségeken kérhető.
Telefon: +36/94/501-966.
E-mail: parkolas@szova.hu.
Bérleménykezelési Osztály ügyeinek intézése:
E-mail: berlemenykezeles@szova.hu.
Lakbérbefizetés bankszámlaszámra: SZOVA Nonprofit Zrt; bankszámla száma: 11747006-20211226.
Közlemény rovatba: számlán szereplő számla szám és/vagy törzsszám.
Társasházkezelési Osztály ügyeinek intézése:
E-mail: tarsashazkezeles@szova.hu.
Telefonos ügyintézésre csak azonnali hibaelhárítást igénylő esetekben van lehetőség!
Hibabejelentés munkaidőben:
Hétfő – csütörtök: 7.00-15.45
Péntek: 7.00-13.00
Tel.: +36 (94) 312-775
Hibabejelentés munkaidő után, hétvégén és ünnepnapokon (sürgős esetekben):
+36 (94) 452-005, valamint
+36/70/8668-215
Az Ügyfeleink és Munkatársaink egészségének megőrzése érdekében kérjük, hogy a koronavírus terjedésének megelőzésére hozott, az egész országra vonatkozó ajánlásokat és rendelkezéseket betartani szíveskedjenek.
Együttműködését köszönjük!
SZOVA Nonprofit Zrt.
A koronavírus okozta egészségügyi veszélyhelyzet miatt a SZOMHULL Nonprofit Kft. által meghirdetett lomtalanítási időpontok elmaradnak!!!
Ennek értelmében nem lesz lomtalanítás Szombathelyen március 21-én, április 4-én és április 18-án sem.
A SZOMHULL Nonprofit Kft. a lakosság megértését kéri!
Kedves Vendégeink!
A Magyarország Kormánya és a Szombathelyi Védelmi Tanács által meghozott intézkedésekkel összhangban a SZOVA Nonprofit Zrt. vezetése úgy határozott, hogy a Kalandvárost társaságunk az eredetileg tervezett időpontban, 2020. március 14-én nem nyitja ki.
Létesítményünk a vészhelyzet megszűnése után lesz látogatható.
Megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ügyfeleink és Munkatársaink egészségének megőrzése érdekében kérjük, hogy a koronavírus terjedésének megelőzésére hozott, az egész országra vonatkozó ajánlásokat és rendelkezéseket betartani szíveskedjen!
A megelőzés érdekében kérjük, hogy a személyes ügyfélkiszolgálás igénybevétele helyett, e-mailes, vagy telefonos úton történő megkeresések lehetőségével éljen!
Az alábbi elérhetőségeken van lehetőség ügyintézésre:
HULLADÉKSZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS ÜGYEK:
Telefon: +36/94/314-575-ös telefonszámon
Konténerrendeléssel kapcsolatosan érdeklődni lehet munkanapokon a +36/94/501-960-as telefonszámon
E-mail: info@szomhull.hu
VÁROSÜZEMELTETÉSI IGAZGATÓSÁG:
Parkolással kapcsolatos ügyek:
bérletvásárlás, pótdíj befizetés: ügyfélkapun keresztül,
panaszbejelentés: e-mail: parkolas@szova.hu,
telefon: +36/94/339-889.
Bérleménykezelési Osztály ügyeinek intézése:
Telefon: Bérleményekkel kapcsolatos ügyintézés közvetlenül a Bérleménykezelő elérhetőségén, vagy a +36 (94) 312-775 -ös telefonszámon keresztül
E-mail: titkarsag@szova.hu, vagy berlemeny.ajanlat@szova.hu
Társasházkezelési Osztály ügyeinek intézése:
Telefon: közvetlenül a Társasházkezelő elérhetőségén, vagy a +36 (94) 314-040 mellék: 908 központi telefonszámon keresztül
E-mail: titkarsag@szova.hu
Hibabejelentés munkaidőben:
Hétfő – csütörtök: 7.00-15.45
Péntek: 7.00-13.00
+36 (94) 312-775
Hibabejelentés munkaidő után, hétvégén és ünnepnapokon (sürgős esetekben):
+36 (94) 452-005, valamint +36/70/8668-215
További elérhetőségeink ITT olvashatók.
Együttműködését köszönjük!
SZOVA Nonprofit Zrt.
A köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. tv. alapján a SZOVA Szombathelyi Vagyonhasznosító és Városgazdálkodási Zártkörűen Működő Részvénytársaság az elektronikus közzétételi kötelezettségét az alábbiak szerint teljesíti.
2009. évi CXXII. törvény
végrehajtásával kapcsolatos közzététel
A köztulajdonban álló gazdasági társaságok működésének átláthatóbbá tételéről.
További részletek »