Változás

Hulladékgazdálkodással foglalkozó ügyfélszolgálatunk esetében kérjük, hogy a +36 1 776 7777 számon vegyék fel velünk a kapcsolatot.

Cégünkről

Ingatlankezeléssel, vagyonhasznosítással és városgazdálkodással kapcsolatos szolgáltatásokat végzünk önkormányzatokkal, gazdasági szervezetekkel, társasházakkal, magánszemélyekkel kötött megállapodások alapján.

Múlt

A cég egyszemélyes tulajdonosa Szombathely Megyei Jogú Város Önkormányzata. A társaság a jogelődökkel együtt már több mint 50 éve lát el Szombathelyen városüzemeltetéssel kapcsolatos feladatokat.

Üzemeltetés

A SZOVA Nonprofit Zrt. üzemelteti a Műjégpályát, a Tófürdőt, a Kalandvárost, és a fizető autóparkolókat.

Aktuális

2020. április 27-től megnyitjuk a lakosság előtt a Hulladékudvart

2020. április 27-től május 9-ig hétfőtől péntekig 07:00 órától 17:00 óráig,
                                                   szombaton 07:00 órától 14:00 óráig tartunk nyitva.

A Hulladékudvarban május 09-ig átmenetileg mind a lakosság, mind pedig a céges szerződött és nem szerződött partnerek számára szüneteltetjük az ág/nyesedék, fahulladék átvételét.
 
2020. május 11-től hétfőtől péntekig 06:00 órától 18:00 óráig,
                                szombatonként 06:00 órától 14:00 óráig tartunk nyitva.

Május 11-től a lakossági nyesedék, és ág átvételére is lesz már lehetőség, viszont a nem átutalással fizető cégek általi beszállítás továbbra sem lesz lehetséges, amíg a telephely tárolási kapacitása nem rendeződik végleges szinten.

Megértésüket köszönjük!

ZÁRVA tart a Hulladékudvar


Tisztelt Ügyfeleink!

A Körmendi úti Hulladékudvar a telephelyen történt tűzeset miatt határozatlan ideig ZÁRVA tart.

Megértésüket köszönjük!

Tudnivalók az ingyenes közterületi parkolásról Szombathelyen


Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírussal összefüggésben hozott 87/2020. (IV.5) számú Kormányrendelet alapján 2020. április 6-tól visszavonásig a földfelszíni várakozási területek járművel történő várakozási célú használatáért várakozási díjat nem kell fizetni.
Ennek megfelelően a SZOVA Nonprofit Zrt. a parkolójegykiadó-automaták lekapcsolását elvégezte.

A rendelkezés a nem körterületi fizető parkolóhelyekre nem érvényes, így a Kőszegi utca 11-17. szám, illetve a Vasút utca 15. szám alatti magánparkolókat továbbra is az érvényben lévő díjszabás szerint lehet igénybe venni.

A rendelet hatályba lépését megelőzően megvásárolt övezeti parkolóbérletek érvényessége ideje, a díjmentes időszak megszűnte utáni időponttól, a díjmentes időtartam hosszával automatikusan meghosszabbításra kerül.

Parkolási csoport

Módosul a nyitvatartás

Tisztelt Ügyfeleink!

A húsvéti ünnepre való tekintettel az alábbiak szerint változik telepeink nyitvatartása:

Hulladékudvar (Körmendi út): 2020. április 10-től április 13-ig ZÁRVA!
Hulladéklerakó telep (Erdei iskola út): 2020. április 10-től április 13-ig ZÁRVA!

Megértésüket köszönjük!

Zárva tart ügyfélszolgálatunk és pénztárunk

Tisztelt Ügyfelünk!

Ügyfélszolgálati irodánk és pénztárunk 2020. március 17-től visszavonásig ZÁRVA TART a COVID-19 vírusveszély terjedésének lassítása érdekében, valamint, hogy megóvjuk ügyfeleink, munkavállalóink és hozzátartozóik egészségét.

Az alábbi elérhetőségeken van lehetőség ügyintézésre:

HULLADÉKSZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS ÜGYEK:

Telefon: +36/20/392-5273,
Konténerrendeléssel kapcsolatosan érdeklődni lehet munkanapokon a +36/94/501-960-as telefonszámon.
E-mail: info@szomhull.hu.

VÁROSÜZEMELTETÉSI IGAZGATÓSÁG:

Parkolással kapcsolatos ügyek:

Ügyfélkapu: www.szombathelyparkolas.hu.

A felületen keresztül lehetőség van előzetes regisztrációt követően pótdíjbefizetésre, parkolóbérlet vásárlásra is. Aki nem rendelkezik regisztrációval, az a bérletvásárlás gombra kattintva egy nyomtatvány és a szükséges iratok csatolásával megteheti. A regisztráció jóváhagyásáról e-mail visszaigazolást küldünk, melyet követően válik az ügyfélkapu használhatóvá.

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket továbbá, hogy a chipkártyák feltöltése határozatlan ideig szünetel. Ezzel kapcsolatban további információ a lenti elérhetőségeken kérhető.

Telefon: +36/94/501-966.
E-mail: parkolas@szova.hu.

Bérleménykezelési Osztály ügyeinek intézése:

E-mail: berlemenykezeles@szova.hu.

Lakbérbefizetés bankszámlaszámra: SZOVA Nonprofit Zrt; bankszámla száma: 11747006-20211226.
Közlemény rovatba: számlán szereplő számla szám és/vagy törzsszám.

Társasházkezelési Osztály ügyeinek intézése:

E-mail: tarsashazkezeles@szova.hu.

Telefonos ügyintézésre csak azonnali hibaelhárítást igénylő esetekben van lehetőség!

Hibabejelentés munkaidőben:
Hétfő – csütörtök: 7.00-15.45
Péntek: 7.00-13.00
Tel.: +36 (94) 312-775

Hibabejelentés munkaidő után, hétvégén és ünnepnapokon (sürgős esetekben)
+36 (94) 452-005, valamint
+36/70/8668-215

Az Ügyfeleink és Munkatársaink egészségének megőrzése érdekében kérjük, hogy a koronavírus terjedésének megelőzésére hozott, az egész országra vonatkozó ajánlásokat és rendelkezéseket betartani szíveskedjenek.

Együttműködését köszönjük!
SZOVA Nonprofit Zrt.
 

..118 119 120 121 122 123 124 125 ..

Közzététel

A köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. tv. alapján a SZOVA Szombathelyi Vagyonhasznosító és Városgazdálkodási Zártkörűen Működő Részvénytársaság az elektronikus közzétételi kötelezettségét az alábbiak szerint teljesíti.

2009. évi CXXII. törvény
végrehajtásával kapcsolatos közzététel

A köztulajdonban álló gazdasági társaságok működésének átláthatóbbá tételéről.
További részletek »

Pályázatok